• Episode 23- همدلی
    May 23 2024

    شاید مهمترین بخش ارتباط, داشتن همدلی با شخص روبروست. عامل پیوند و عمیق و موثر تر شدن رابطه. باور کنیم یا نه اغلب ما همدلی درست را بلد نیستیم و شاید با همدردی اشتباه میگیریم. خوب شنیدن مهارتیست که کمک میکند به بهتر کردن این مهارت. این اپیزود را بشنوید که تجربه های زیسته ما هم در آن آمده است.

    #همدلی
    #ارتباطموثر

    Show more Show less
    25 mins
  • Episode 22- Flow غرقگی
    May 13 2024

    غرقگی یا فلو حالتی است که فرد از محیط اطراف جدا میشود و تمام تمرکز و حواسش معطوف به کارش می شود . این بهترین حالت برای لذت بردن از کاری است که انجام میدهیم. در این اپیزود در مورد روشهای ایجاد فلو حرف زدیم.

    Show more Show less
    23 mins
  • Episode 21. تاثیر گذشته بر حال و آینده
    May 3 2024

    گذشته ما بطور قطع و یقین در انسانی که ما امروز هستیم و شرایط کنونی ما نقش زیادی دارد.
    اما صحبت ما در این مورد است که تا چه حد باید اجازه دهیم گذشته و افکار مربوط به گذشته؛ زندگی و تصمیم گیری های مارا تحت تاثیر قرار بدهد.

    Show more Show less
    26 mins
  • Episode 20-مهمان ویژه آقای دکتر وحید شاهرخی
    Apr 24 2024

    مهمان ویژه امشب ما آقای دکتر وحید شاهرخی؛ متخصص داخلی از ایران و متخصص استیوپاتی از کانادا مقیم ونکوور هستند. صحبتی بسیار جذاب با ایشان داشتیم که به چالشهای مهاجرت و شغلی خودشان اشاره کردند و مسیر پر پیچ و خم موفقیت خودشان را با ما و شما عزیزان به اشتراک گذاشتند.

    Show more Show less
    39 mins
  • Episode 19. اهمال کاری
    Apr 17 2024

    در این اپیزود ما در مورد اهمال کاری صحبت میکنیم. اهمال کاری میتواند منجر به کاهش کیفیت کار؛ تاخیر در انجام وظایف و از دست دادن فرصت های مهم شود که به تاخیر در رشد شخصی و حرفه ای منجر میشود.

    Show more Show less
    26 mins
  • Episode 18-مهمان ویژه آقای سیاوش طالبی؛ مدیرمجموعه گردشگری پارسمونت در مونترال
    Apr 10 2024

    ما این هفته گفتگویی بسیار جذاب داشتیم با مهمان ویژه آقای سیاوش طالبی؛ مدیرمجموعه گردشگری پارسمونت در مونترال کانادا. این صحبت و شنیدن مسیر موفقیت ایشان را از دست ندهید

    Show more Show less
    1 hr and 10 mins
  • Episode 17- اهمیت شفاف سازی در روابط
    Apr 3 2024

    ما خیلی مواقع در ارتباطات خودمان در محیط کار و یا روابط شخصی؛ دچار چالش میشویم بدلیل اینکه در بیان نظر و خواسته خودمان شفاف تیستیم. در این اپیزود به این موضوع میپردازیم و اینکه چگونه بتوانیم روابط بهتری را تجربه کنیم.

    Show more Show less
    28 mins
  • Episode 16. داستان موفقیت مهمان ویژه خانم دکتر نازگل توابی
    Mar 26 2024

    نشستی بینظیر با خانم دکتر نازگل توابی؛ پست داک دانشگاه هاروارد در زمینه هوش مصنوعی در پزشکی و همچنین
    کار آفرین. این اپیزود بینظیر را از دست ندهید؛ اینجا میشنویم که رسیدن به جایگاهی که همیشه آرزویش را داشتیم کاملآ امکان پذیر هست فقط تلاش و انگیزه قوی میخواهد و واقعآ میتوانیم رویای خود را به موفقیت تبدیل کنیم.

    Show more Show less
    44 mins