Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Was wir in uns sehen  By  cover art

Was wir in uns sehen

By: Sarina Bowen
Narrated by: Franka Böhm, Fiete Brack
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $16.73

Buy for $16.73

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Das einzige, was unsere Freundschaft zerstören könnte, sind Gefühle, die wir für uns behalten... Für Chastity war es Liebe auf den ersten Blick: Seit Jahren empfindet sie für ihren besten Freund Dylan Shipley mehr als sie sollte. Dass sie mit ihm am selben College studieren wird, stand außer Frage. Doch dort lernt sie Dylan von einer völlig neuen Seite kennen: als Frauenheld. Nur in ihr scheint er nicht mehr als seine beste Freundin zu sehen. Aber Chastity ist nicht bereit, das Feld kampflos zu räumen - was sie in einer Nacht die Grenzen ihrer Freundschaft überschreiten lässt. Und seitdem ist nichts mehr, wie es war...

Band 1 der THE-IVY-YEARS-Spin-off-Reihe von USA-Today-Bestseller-Autorin Sarina Bowen.

©2021 THE AOS by Bastei Lübbe AG, Köln (P)2021 The AOS

What listeners say about Was wir in uns sehen

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.