Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Die Regeln seiner Königin [Their Reign]  By  cover art

Die Regeln seiner Königin [Their Reign]

By: A. Zavarelli, Natasha Knight
Narrated by: Fanny Bechert, Jimmy Kellzer
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $19.95

Buy for $19.95

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Seit der ersten Nacht, die wir miteinander verbrachten, wusste ich, dass ich mit dem Feuer spielte. Jetzt muss ich mich den Konsequenzen stellen.

Ich habe meinen besten Freund verraten. Einen Mann, der für mich mehr ein Bruder war als mein eigenes Blut.

Und jetzt fürchte ich, dass ich auch sie verloren habe.

Sie behauptet, in unserer Welt hätten die Männer die ganze Macht, aber sie hat mich auf die Knie gezwungen. Ich liebe sie. Das weiß ich jetzt. Aber es ist zu wenig, zu spät.

Ein Herz zu brechen ist einfach. Es zu heilen ist komplizierter.

Aber eine Bedrohung lauert ihr auf. Und ich werde alles tun, was ich tun muss, um sie zu beschützen.

Please note: This audiobook is in German.

©2022 Natasha Knight, A. Zavarelli (P)2023 Natasha Knight, A. Zavarelli

What listeners say about Die Regeln seiner Königin [Their Reign]

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.