Surf
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Surf When You Can
- Lessons in Life, Loyalty, and Leadership from a Maverick Navy Captain
- De: Brett Crozier, Michael Vlessides - contributor
- Narrado por: Brett Crozier
- Duración: 5 h y 51 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Amid one of the darkest times in American history, it was a moment that captured the attention of the nation. Brett Crozier, captain of the most powerful and prestigious aircraft carrier in the United States Navy, walked off his ship for the last time while thousands of his sailors saluted and chanted his name in admiration. This remarkable moment occurred after Crozier made the decision to try to protect his sailors by pleading with his superiors for help when COVID-19 swept through the vessel. Two days later, he was relieved of command.
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Great message.
- De Isaac Ulanowicz en 06-25-25
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Surf When You Can
- Lessons in Life, Loyalty, and Leadership from a Maverick Navy Captain
- Narrado por: Brett Crozier
- Duración: 5 h y 51 m
- Fecha de lanzamiento: 06-13-23
- Idioma: Inglés
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Inspiring lessons learned from a lifetime of honor, service, and leadership from Captain Brett Crozier, the former commanding officer of the aircraft carrier USS Theodore Roosevelt and renowned Navy officer.
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Surf Is Where You Find It
- De: Gerry Lopez
- Narrado por: Danny Campbell
- Duración: 12 h y 28 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Written by one of the most revered surfers of his generation, Gerry Lopez's Surf Is Where You Find It is a collection of stories about a lifetime of surfing. But more than that, it is a collection of stories about the lessons learned from surfing. It presents 38 stories about those who have been influential in the sport - surfing anytime, anywhere, and in any way.
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Excellent
- De Amazon Customer en 07-14-19
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Surf Is Where You Find It
- Narrado por: Danny Campbell
- Serie: Patagonia
- Duración: 12 h y 28 m
- Fecha de lanzamiento: 04-04-17
- Idioma: Inglés
- Written by one of the most revered surfers of his generation, Gerry Lopez's Surf Is Where You Find It is a collection of stories about a lifetime of surfing....
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Barbarian Days
- A Surfing Life
- De: William Finnegan
- Narrado por: William Finnegan
- Duración: 18 h y 8 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Pulitzer Prize, Biography, 2016. Barbarian Days is William Finnegan's memoir of an obsession, a complex enchantment. Surfing only looks like a sport. To initiates it is something else entirely: a beautiful addiction, a demanding course of study, a morally dangerous pastime, a way of life.
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What a Jerk.
- De ML Sadler en 03-06-17
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Barbarian Days
- A Surfing Life
- Narrado por: William Finnegan
- Duración: 18 h y 8 m
- Fecha de lanzamiento: 07-21-15
- Idioma: Inglés
- A deeply rendered self-portrait of a lifelong surfer by the acclaimed New Yorker writer....
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Eddie Would Go
- The Story of Eddie Aikau, Hawaiian Hero and Pioneer of Big Wave Surfing
- De: Stuart Holmes Coleman
- Narrado por: Kaipo Schwab
- Duración: 11 h y 46 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Aikau's legendary life and legacy, a pipeline into the exhilarating world of surfing, and an important chronicle of the Hawaiian Renaissance and the emergence of modern Hawaii. In the 1970s, a decade before bumper stickers and T-shirts bearing the phrase Eddie Would Go began popping up all over the Hawaiian islands and throughout the surfing world, Eddie Aikau was proving what it meant to be a "waterman."
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How much Eddie Aikau gave to Hawaii
- De Michael en 08-04-25
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Eddie Would Go
- The Story of Eddie Aikau, Hawaiian Hero and Pioneer of Big Wave Surfing
- Narrado por: Kaipo Schwab
- Duración: 11 h y 46 m
- Fecha de lanzamiento: 10-29-24
- Idioma: Inglés
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From surfer and writer Stuart Holmes Coleman, Eddie Would Go is the compelling story of Eddie Aikau's legendary life and legacy, a pipeline into the exhilarating world of surfing, and an important chronicle of the Hawaiian Renaissance and the emergence of modern Hawaii.
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Let My People Go Surfing
- The Education of a Reluctant Businessman - Including 10 More Years of Business Unusual
- De: Yvon Chouinard, Naomi Klein
- Narrado por: Christopher Grove, Yvon Chouinard
- Duración: 7 h y 59 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
In his long-awaited memoir, Yvon Chouinard - legendary climber, businessman, environmentalist, and founder of Patagonia, Inc. - shares the persistence and courage that have gone into being head of one of the most respected and environmentally responsible companies on earth. From his youth as the son of a French Canadian blacksmith to the thrilling, ambitious climbing expeditions that inspired his innovative designs for the sport's equipment.
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Good presentation, though a little preachy
- De Jim Perkins en 05-25-17
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Let My People Go Surfing
- The Education of a Reluctant Businessman - Including 10 More Years of Business Unusual
- Narrado por: Christopher Grove, Yvon Chouinard
- Duración: 7 h y 59 m
- Fecha de lanzamiento: 09-06-16
- Idioma: Inglés
- In his long-awaited memoir, Yvon Chouinard shares the persistence and courage that have gone into being head of one of the most respected and responsible companies....
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The Surf House
- A Novel
- De: Lucy Clarke
- Narrado por: Sarah Slimani
- Duración: 10 h y 27 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
High on the cliffs of Morocco, far from the city lights and the souks, stands The Surf House: a sanctuary for travelers chasing sunshine and waves. But the idyll hides a dark mystery. And when Bea washes in, seeking refuge after a dangerous encounter in Marrakesh, she soon gets caught in the current. A woman her age—who stayed in the same area, walked the same beaches, met the same guests—disappeared one year earlier, vanishing without trace. Somewhere inside The Surf House lies the truth—but there’ll be a price for uncovering it.
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Unexpected twist
- De Anonymous en 07-08-25
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The Surf House
- A Novel
- Narrado por: Sarah Slimani
- Duración: 10 h y 27 m
- Fecha de lanzamiento: 05-20-25
- Idioma: Inglés
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From the million-copy bestselling author Lucy Clarke, a sun-soaked thriller on the Moroccan coast where deadly secrets threaten to breach the surface.
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In Deep
- The Collected Surf Writings
- De: Matt George
- Narrado por: Mat George
- Duración: 18 h y 28 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
A soulful collection of nearly four decades of surf writing. In Deep transports listeners into the heart of the surfing world’s culture through the eyes and imagination of a master storyteller. George’s personality profiles, perspective essays, and travel accounts achieve a level of frank articulation that, much like the works of Theroux, Krakauer, and Finnegan, reveal as much about the man as it does his subjects. Peak transcendence and quiet reflection, famous beaches and lost islands, competitive triumphs and personal tragedies.
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Amazing and entertaining
- De John Bailey en 06-25-25
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In Deep
- The Collected Surf Writings
- Narrado por: Mat George
- Duración: 18 h y 28 m
- Fecha de lanzamiento: 02-27-24
- Idioma: Inglés
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A soulful collection of nearly four decades of surf writing. In Deep transports listeners into the heart of the surfing world’s culture through the eyes and imagination of a master storyteller.
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Atlas of the Heart
- Mapping Meaningful Connection and the Language of Human Experience
- De: Brené Brown
- Narrado por: Brené Brown
- Duración: 8 h y 29 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
In Atlas of the Heart, Brown takes us on a journey through 87 of the emotions and experiences that define what it means to be human. As she maps the necessary skills and an actionable framework for meaningful connection, she gives us the language and tools to access a universe of new choices and second chances - a universe where we can share and steward the stories of our bravest and most heartbreaking moments with one another in a way that builds connection.
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Perfect
- De Mandy en 02-16-22
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Atlas of the Heart
- Mapping Meaningful Connection and the Language of Human Experience
- Narrado por: Brené Brown
- Duración: 8 h y 29 m
- Fecha de lanzamiento: 02-14-22
- Idioma: Inglés
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In Atlas of the Heart, Brown takes us on a journey through 87 of the emotions and experiences that define what it means to be human....
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Kook
- What Surfing Taught Me About Love, Life, and Catching the Perfect Wave
- De: Peter Heller
- Narrado por: Mike Chamberlain
- Duración: 10 h y 9 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Having resolved to master a big - hollow wave - that is, to go from kook (surfese for beginner) to shredder-in a single year, Heller travels from Southern California down the coast of Mexico in the company of his girlfriend and the eccentric surfers they meet. Exuberant and fearless, Heller explores the technique and science of surfing the secrets of its culture, and the environmental ravages to the stunning coastline he visits.
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Narrator....
- De Jimmy P en 12-14-17
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Kook
- What Surfing Taught Me About Love, Life, and Catching the Perfect Wave
- Narrado por: Mike Chamberlain
- Duración: 10 h y 9 m
- Fecha de lanzamiento: 03-15-16
- Idioma: Inglés
- Heller explores the technique and science of surfing the secrets of its culture, and the environmental ravages to the stunning coastline he visits....
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Climbing with Mollie
- De: William Finnegan
- Narrado por: William Finnegan
- Duración: 2 h y 16 m
- Grabación Original
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General
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Narración:
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Historia
2016 Pulitzer Prize-winning memoirist of Barbarian Days William Finnegan had devoted his days to chasing waves as a lifelong surfer. When his adolescent daughter, Mollie, proves to be a natural-born climber, Finnegan follows his newfound passion toward rock climbing. It’s an arduous apprenticeship, and it turns the parent-child dynamic on its head, as Mollie slips into the role of coach and mentor, while her father has to push his limits to keep pace.
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I would Like a New Dad, Please and Thank You
- De B.A. Wilson en 11-02-19
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Climbing with Mollie
- Narrado por: William Finnegan
- Duración: 2 h y 16 m
- Fecha de lanzamiento: 10-31-19
- Idioma: Inglés
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Lifelong surfer William Finnegan has devoted his days to chasing waves. But when his adolescent daughter, Mollie, proves to be a natural-born climber...
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The History of Surfing
- De: Matt Warshaw
- Narrado por: Paul Boehmer
- Duración: 30 h y 17 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Matt Warshaw knows more about surfing than any other person on the planet. After five years of research and writing, Warshaw, a former professional surfer and editor of Surfing magazine, has crafted an unprecedented, definitive history of the sport and the culture it has spawned. The History of Surfing reveals and defines this sport with a voice that is authoritative, funny, and wholly original.
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The History of Surfing
- Narrado por: Paul Boehmer
- Duración: 30 h y 17 m
- Fecha de lanzamiento: 09-20-22
- Idioma: Inglés
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The History of Surfing reveals and defines this sport with a voice that is authoritative, funny, and wholly original....
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Surf's Up, SpongeBob!
- SpongeBob SquarePants
- De: David Lewman, Nickelodeon Publishing
- Narrado por: Jeff Gurney
- Duración: 10 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
SpongeBob SquarePants learns to hang ten in this rad surfing-themed story! SpongeBob eagerly accepts Sandy's invitation to go surfing at Goo Lagoon—until he realizes he doesn't know how to surf! What will he do? It's Patrick to the rescue as he shows SpongeBob how to ride the waves, right in their backyard. When he meets Sandy the next day, SpongeBob nervously makes his way out into the water and tries to break his surfboard so he wouldn't have to surf. But then he gets caught up in a huge wave, and he has no choice but to wipe out—or does he?
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Surf's Up, SpongeBob!
- SpongeBob SquarePants
- Narrado por: Jeff Gurney
- Serie: SpongeBob SquarePants, Libro 10
- Duración: 10 m
- Fecha de lanzamiento: 06-05-24
- Idioma: Inglés
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SpongeBob SquarePants learns to hang ten in this rad surfing-themed story! SpongeBob eagerly accepts Sandy's invitation to go surfing at Goo Lagoon—until he realizes he doesn't know how to surf!
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Welcome to Paradise, Now Go to Hell
- A True Story of Violence, Corruption, and the Soul of Surfing
- De: Chas Smith, Joan Jett - foreword
- Narrado por: Chas Smith
- Duración: 7 h y 12 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Welcome to Paradise, Now Go to Hell is surfer and former war reporter Chas Smith's wild and unflinching look at the high-stakes world of surfing on Oahu's North Shore - a riveting, often humorous, account of beauty, greed, danger, and crime. For two months every winter, when Pacific storms make landfall, swarms of mainlanders, Brazilians, Australians, and Europeans flock to Oahu's paradisiacal North Shore for surfing's Triple Crown competition. Smith reveals how this influx transforms a sleepy strip of coast into a lawless, violent, drug-addled, and adrenaline-soaked mecca.
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Chas Smith is a jerk, but he writes well
- De Kevin Degnan en 12-15-22
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Welcome to Paradise, Now Go to Hell
- A True Story of Violence, Corruption, and the Soul of Surfing
- Narrado por: Chas Smith
- Duración: 7 h y 12 m
- Fecha de lanzamiento: 12-22-20
- Idioma: Inglés
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Welcome to Paradise, Now Go to Hell is surfer and former war reporter Chas Smith's wild and unflinching look at the high-stakes world of surfing on Oahu's North Shore - a riveting, often humorous, account of beauty, greed, danger, and crime....
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How To Surf - From Beginner to Great Surfer in Just Three Weeks!
- ...Step by Step Instruction Guide for Anyone Teen to Geriatric.
- De: Roger Raffee
- Narrado por: Virtual Voice
- Duración: 1 h y 59 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
This concise, no-frills, step by step, easy to understand instruction guide will teach you to surf, from your first day on a surfboard to ripping good waves, in three weeks or less. The only requirements are that you know how to swim and have at least average athletic ability. If you can commit to two to three hours a day for three weeks and you follow all the instructions, you will be up and riding, guaranteed. This book will help you choose the right board to learn on and then walk you through all the finer points of learning to surf, from the first time you paddle on a surfboard to ...
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How To Surf - From Beginner to Great Surfer in Just Three Weeks!
- ...Step by Step Instruction Guide for Anyone Teen to Geriatric.
- Narrado por: Virtual Voice
- Duración: 1 h y 59 m
- Fecha de lanzamiento: 04-03-25
- Idioma: Inglés
- This concise, no-frills, step by step, easy to understand instruction guide will teach you to surf, from your first day on a surfboard to ripping ...
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Sunrise Surf
- A Sweet Beach Romance
- De: Shanna Hatfield
- Narrado por: Virtual Voice
- Duración: 5 h y 35 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
When a police officer posing as a surfer and a doctor wading through the uncharted waters of parenting a teen join forces to dismantle a drug operation, anything is possible. Oregon State Police Officer Logan Wright swaps his badge for a board, posing undercover as a homeless surfer to infiltrate a deadly drug ring. Set against the breathtaking backdrop of Seaside's rugged coastline, he struggles with his dual life, especially after meeting a beautiful doctor who turns his head and touches his heart. Troubled by the fine line between duty and authenticity, Logan fears sharing the truth of ...
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Sunrise Surf
- A Sweet Beach Romance
- Narrado por: Virtual Voice
- Duración: 5 h y 35 m
- Fecha de lanzamiento: 07-31-25
- Idioma: Inglés
- When a police officer posing as a surfer and a doctor wading through the uncharted waters of parenting a teen join forces to dismantle a drug ...
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Beyond the Break
- De: Heather Buchta
- Narrado por: Victoria Villarreal
- Duración: 9 h y 33 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Manhattan Beach native Lovette has two rules in life. One: no surfing. Not after her brother's accident. Two: absolutely, no dating. And going into her junior year of high school, she's pretty happy with that arrangement. She has friends, her church youth group, and God to fall back on when things get dicey. But after Jake Evans walks into her life, following these two simple rules gets a lot more complicated.
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Beyond the break
- De Gaby E. en 05-28-25
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Beyond the Break
- Narrado por: Victoria Villarreal
- Duración: 9 h y 33 m
- Fecha de lanzamiento: 05-17-22
- Idioma: Inglés
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For fans of Sarah Dessen and Jenny Han, Beyond the Break is a funny and gorgeous debut about a girl experiencing her first love. Well, second, if you count her faith...and that's where things may get complicated....
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Destined by Surf
- An MM Mpreg Dragon Shifter Gay Romance
- De: Ashe Moon
- Narrado por: Virtual Voice
- Duración: 5 h y 10 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Alpha sea dragon Kai has a problem with his impulses. He’d rather run his guesthouse or hit the waves with his brothers than worry about the unwanted expectations of his family and clan, who have him pinned as the island’s next great chief. However, after forgetting an offhanded promise he made to his ailing grandmother that he would have a fiancé by her big birthday reunion, Kai is now in panic mode trying to find an omega crazy enough for the task. Enter Visir, the stoic forest dragon bodyguard on a mission to paradise. When a riptide accident puts him in Kai’s debt, Visir is quick...
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Destined by Surf
- An MM Mpreg Dragon Shifter Gay Romance
- Narrado por: Virtual Voice
- Duración: 5 h y 10 m
- Fecha de lanzamiento: 01-21-24
- Idioma: Inglés
- Alpha sea dragon Kai has a problem with his impulses. He’d rather run his guesthouse or hit the waves with his brothers than worry about the ...
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Surfing for God
- Discovering the Divine Desire Beneath Sexual Struggle
- De: Michael John Cusick
- Narrado por: Mark Smeby
- Duración: 6 h y 20 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
In a world where there are 68 million searches for pornography every day and where over 70 percent of Christian men report viewing porn in the last year, it's no surprise that more and more men struggle with an addiction to this false fantasy. Common wisdom says if they just had more willpower or more faith, their fight would be over. Is the answer really that simple? According to the counselor and ministry leader Michael John Cusick, the answer is no—but the big truth may be much more freeing.
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This book Hits what most others all together miss.
- De tallon en 08-27-24
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Surfing for God
- Discovering the Divine Desire Beneath Sexual Struggle
- Narrado por: Mark Smeby
- Duración: 6 h y 20 m
- Fecha de lanzamiento: 05-03-22
- Idioma: Inglés
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Cusick's insights help listeners understand how porn struggles begin, what to do to prevent them, and most importantly, how to overcome the compulsion once it begins. In the end, this powerful book shows us all how the barrier built by porn addiction can become a bridge to abundant life....
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Pacific
- Silicon Chips and Surfboards, Coral Reefs and Atom Bombs, Brutal Dictators, Fading Empires, and the Coming Collision of the World's Superpowers
- De: Simon Winchester
- Narrado por: Simon Winchester
- Duración: 14 h y 2 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Best-selling author Simon Winchester offers an enthralling biography of the Pacific Ocean and its role in the modern world, exploring our relationship with this imposing force of nature. Winchester's personal experience is vast and his storytelling second to none. And his historical understanding of the region is formidable, making Pacific a paean to this magnificent sea of beauty, myth, and imagination that is transforming our lives.
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Political Asides Have Become Bombastic Didactic
- De Mark Patterson en 12-25-15
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Pacific
- Silicon Chips and Surfboards, Coral Reefs and Atom Bombs, Brutal Dictators, Fading Empires, and the Coming Collision of the World's Superpowers
- Narrado por: Simon Winchester
- Duración: 14 h y 2 m
- Fecha de lanzamiento: 10-27-15
- Idioma: Inglés
- Best-selling author Simon Winchester offers an enthralling biography of the Pacific Ocean and its role in the modern world, exploring our relationship with this imposing force of nature....
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Cocaine + Surfing
- A Sordid History of Surfing's Greatest Love Affair
- De: Chas Smith
- Narrado por: Tom Pile
- Duración: 7 h y 19 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
It is likely not terribly surprising that surfers like to party. The 1960-'70s image, bolstered by Tom Wolfe and Big Wednesday, was one of mild outlaws. Tanned boys who refused to grow up, spending their days drinking beer and smoking joints on the beach in between mindless hours in the water. As the surf brands accidentally morphed into a multimillion- then multibillion-dollar industry beginning in the 1980s, however, the derelict portrait began to harm business.
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Narrator is a joke caricature of what the public t
- De Kyle Douglas en 01-13-19
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Cocaine + Surfing
- A Sordid History of Surfing's Greatest Love Affair
- Narrado por: Tom Pile
- Duración: 7 h y 19 m
- Fecha de lanzamiento: 06-12-18
- Idioma: Inglés
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