Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Mein Leben als Mörder  By  cover art

Mein Leben als Mörder

By: Michael Kramer
Narrated by: Michael Kramer
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $7.12

Buy for $7.12

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Fast 50 Jahre lebte Michael Kramer unter uns und tötete in dieser Zeit über 100 Menschen. In diesem Hörbuch erzählt er selbst seine Geschichte, die er noch zu Lebzeiten aufgenommen hat.

Du wirst im ersten Teil erfahren, wie er zu dem Menschen wurde, der er war. Wie er erst durch Zufall tötete und dann im Affekt. Keine Details sollst du missen, auch wenn du ihn nach diesem Hörbuch hassen wirst.

Im zweiten Teil geht es dann schonungslos weiter. Jetzt beide Teile zusammen:
Hören Sie sich das Leben von Michael Kramer an, dem Mörder, der an Karfreitag (endlich) verstorben ist - oder doch nicht. Real Life recording - wahr oder nicht?
©2015 Effektiv Verlag (P)2015 Effektiv Verlag

What listeners say about Mein Leben als Mörder

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.