We are currently making improvements to the Audible site. In an effort to enhance the accessibility experience for our customers, we have created a page to more easily navigate the new experience, available at the web address www.audible.com/access.
Call anytime(888) 283-5051
Hay una respuesta [There Is An Answer (Texto Completo)]: Coma prevenir y entender el VHl y el SIDA | [Luis Cortes]

Hay una respuesta [There Is An Answer (Texto Completo)]: Coma prevenir y entender el VHl y el SIDA

En Hay una respuesta, el reverendo Luis Cortés Jr. te enseña a entender este virus. La prevención es el mejor método, pero contraer VIH ya no es una sentencia de muerte. Ahora hay una serie de tratamientos disponibles y las personas que se han contagiado pueden vivir con la enfermedad. Si tú tienes VIH o SIDA, conoces a alguien que lo tenga o si tan sólo quieres educarte acerca de este tema, recuerda lo siguiente: Hay una respuesta.
Regular Price:$14.52
  • Membership Details:
    • First book free with 30-day trial
    • $14.95/month thereafter for your choice of 1 new book each month
    • Cancel easily anytime
    • Exchange books you don't like
    • All selected books are yours to keep, even if you cancel
  • - or -

Your Likes make Audible better!

'Likes' are shared on Facebook and Audible.com. We use your 'likes' to improve Audible.com for all our listeners.

You can turn off Audible.com sharing from your Account Details page.

OK

Publisher's Summary

El VIH y el SIDA son temas que asustan. No sólo pueden destruir un cuerpo, sino que también pueden destruir una familia, las amistades y hasta una comunidad. A nadie le gusta hablar de eso, pero ignorar el problema no hará que éste desaparezca. La única manera en que podremos superar esta enfermedad es a través de la educación, la precaución y el tratamiento adecuado, ya que nadie es inmune. En Hay una respuesta, el reverendo Luis Cortés Jr. te enseña a entender este virus. La prevención es el mejor método, pero contraer VIH ya no es una sentencia de muerte. Ahora hay una serie de tratamientos disponibles y las personas que se han contagiado pueden vivir con la enfermedad. Si tú tienes VIH o SIDA, conoces a alguien que lo tenga o si tan sólo quieres educarte acerca de este tema, recuerda lo siguiente: Hay una respuesta.

Please note: This title is in Spanish.

©2006 Reverendo Luis Cortes Jr.; (P)2007 Recorded Books, LLC

What Members Say


There are no listener reviews for this title yet.

Report Inappropriate Content

If you find this review inappropriate and think it should be removed from our site, let us know. This report will be reviewed by Audible and we will take appropriate action.

Cancel

Thank You

Your report has been received. It will be reviewed by Audible and we will take appropriate action.