Surfing
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Barbarian Days
- A Surfing Life
- De: William Finnegan
- Narrado por: William Finnegan
- Duración: 18 h y 8 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Pulitzer Prize, Biography, 2016. Barbarian Days is William Finnegan's memoir of an obsession, a complex enchantment. Surfing only looks like a sport. To initiates it is something else entirely: a beautiful addiction, a demanding course of study, a morally dangerous pastime, a way of life.
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What a Jerk.
- De ML Sadler en 03-06-17
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Barbarian Days
- A Surfing Life
- Narrado por: William Finnegan
- Duración: 18 h y 8 m
- Fecha de lanzamiento: 07-21-15
- Idioma: Inglés
- A deeply rendered self-portrait of a lifelong surfer by the acclaimed New Yorker writer....
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Let My People Go Surfing
- The Education of a Reluctant Businessman - Including 10 More Years of Business Unusual
- De: Yvon Chouinard, Naomi Klein
- Narrado por: Christopher Grove, Yvon Chouinard
- Duración: 7 h y 59 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
In his long-awaited memoir, Yvon Chouinard - legendary climber, businessman, environmentalist, and founder of Patagonia, Inc. - shares the persistence and courage that have gone into being head of one of the most respected and environmentally responsible companies on earth. From his youth as the son of a French Canadian blacksmith to the thrilling, ambitious climbing expeditions that inspired his innovative designs for the sport's equipment.
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Good presentation, though a little preachy
- De Jim Perkins en 05-25-17
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Let My People Go Surfing
- The Education of a Reluctant Businessman - Including 10 More Years of Business Unusual
- Narrado por: Christopher Grove, Yvon Chouinard
- Duración: 7 h y 59 m
- Fecha de lanzamiento: 09-06-16
- Idioma: Inglés
- In his long-awaited memoir, Yvon Chouinard shares the persistence and courage that have gone into being head of one of the most respected and responsible companies....
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Welcome to Paradise, Now Go to Hell
- A True Story of Violence, Corruption, and the Soul of Surfing
- De: Chas Smith, Joan Jett - foreword
- Narrado por: Chas Smith
- Duración: 7 h y 12 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Welcome to Paradise, Now Go to Hell is surfer and former war reporter Chas Smith's wild and unflinching look at the high-stakes world of surfing on Oahu's North Shore - a riveting, often humorous, account of beauty, greed, danger, and crime. For two months every winter, when Pacific storms make landfall, swarms of mainlanders, Brazilians, Australians, and Europeans flock to Oahu's paradisiacal North Shore for surfing's Triple Crown competition. Smith reveals how this influx transforms a sleepy strip of coast into a lawless, violent, drug-addled, and adrenaline-soaked mecca.
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Chas Smith is a jerk, but he writes well
- De Kevin Degnan en 12-15-22
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Welcome to Paradise, Now Go to Hell
- A True Story of Violence, Corruption, and the Soul of Surfing
- Narrado por: Chas Smith
- Duración: 7 h y 12 m
- Fecha de lanzamiento: 12-22-20
- Idioma: Inglés
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Welcome to Paradise, Now Go to Hell is surfer and former war reporter Chas Smith's wild and unflinching look at the high-stakes world of surfing on Oahu's North Shore - a riveting, often humorous, account of beauty, greed, danger, and crime....
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Eddie Would Go
- The Story of Eddie Aikau, Hawaiian Hero and Pioneer of Big Wave Surfing
- De: Stuart Holmes Coleman
- Narrado por: Kaipo Schwab
- Duración: 11 h y 46 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Aikau's legendary life and legacy, a pipeline into the exhilarating world of surfing, and an important chronicle of the Hawaiian Renaissance and the emergence of modern Hawaii. In the 1970s, a decade before bumper stickers and T-shirts bearing the phrase Eddie Would Go began popping up all over the Hawaiian islands and throughout the surfing world, Eddie Aikau was proving what it meant to be a "waterman."
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Eddie Would Go
- The Story of Eddie Aikau, Hawaiian Hero and Pioneer of Big Wave Surfing
- Narrado por: Kaipo Schwab
- Duración: 11 h y 46 m
- Fecha de lanzamiento: 10-29-24
- Idioma: Inglés
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From surfer and writer Stuart Holmes Coleman, Eddie Would Go is the compelling story of Eddie Aikau's legendary life and legacy, a pipeline into the exhilarating world of surfing, and an important chronicle of the Hawaiian Renaissance and the emergence of modern Hawaii.
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The History of Surfing
- De: Matt Warshaw
- Narrado por: Paul Boehmer
- Duración: 30 h y 17 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Matt Warshaw knows more about surfing than any other person on the planet. After five years of research and writing, Warshaw, a former professional surfer and editor of Surfing magazine, has crafted an unprecedented, definitive history of the sport and the culture it has spawned. The History of Surfing reveals and defines this sport with a voice that is authoritative, funny, and wholly original.
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The History of Surfing
- Narrado por: Paul Boehmer
- Duración: 30 h y 17 m
- Fecha de lanzamiento: 09-20-22
- Idioma: Inglés
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The History of Surfing reveals and defines this sport with a voice that is authoritative, funny, and wholly original....
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Kook
- What Surfing Taught Me About Love, Life, and Catching the Perfect Wave
- De: Peter Heller
- Narrado por: Mike Chamberlain
- Duración: 10 h y 9 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Having resolved to master a big - hollow wave - that is, to go from kook (surfese for beginner) to shredder-in a single year, Heller travels from Southern California down the coast of Mexico in the company of his girlfriend and the eccentric surfers they meet. Exuberant and fearless, Heller explores the technique and science of surfing the secrets of its culture, and the environmental ravages to the stunning coastline he visits.
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Narrator....
- De Jimmy P en 12-14-17
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Kook
- What Surfing Taught Me About Love, Life, and Catching the Perfect Wave
- Narrado por: Mike Chamberlain
- Duración: 10 h y 9 m
- Fecha de lanzamiento: 03-15-16
- Idioma: Inglés
- Heller explores the technique and science of surfing the secrets of its culture, and the environmental ravages to the stunning coastline he visits....
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Surf Is Where You Find It
- De: Gerry Lopez
- Narrado por: Danny Campbell
- Duración: 12 h y 28 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Written by one of the most revered surfers of his generation, Gerry Lopez's Surf Is Where You Find It is a collection of stories about a lifetime of surfing. But more than that, it is a collection of stories about the lessons learned from surfing. It presents 38 stories about those who have been influential in the sport - surfing anytime, anywhere, and in any way.
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Excellent
- De Amazon Customer en 07-14-19
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Surf Is Where You Find It
- Narrado por: Danny Campbell
- Serie: Patagonia
- Duración: 12 h y 28 m
- Fecha de lanzamiento: 04-04-17
- Idioma: Inglés
- Written by one of the most revered surfers of his generation, Gerry Lopez's Surf Is Where You Find It is a collection of stories about a lifetime of surfing....
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Malibu Rising
- A Novel
- De: Taylor Jenkins Reid
- Narrado por: Julia Whelan
- Duración: 11 h y 5 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Malibu: August 1983. It’s the day of Nina Riva’s annual end-of-summer party, and anticipation is at a fever pitch. Everyone wants to be around the famous Rivas: Nina, the talented surfer and supermodel; brothers Jay and Hud, one a championship surfer, the other a renowned photographer; and their adored baby sister, Kit. Together the siblings are a source of fascination in Malibu and the world over—especially as the offspring of the legendary singer Mick Riva. The only person not looking forward to the party of the year is Nina herself.
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Malibu Sinking
- De SB en 06-01-21
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Malibu Rising
- A Novel
- Narrado por: Julia Whelan
- Duración: 11 h y 5 m
- Fecha de lanzamiento: 06-01-21
- Idioma: Inglés
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Four famous siblings throw an epic party to celebrate the end of the summer. But over the course of twenty-four hours, the family drama that ensues will change their lives forever....
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Swell
- A Sailing Surfer's Voyage of Awakening
- De: Liz Clark
- Narrado por: Liz Clark
- Duración: 12 h y 31 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Captain Liz Clark spent her youth dreaming of traveling the world by sailboat and surfing remote waves. When she was 22, she met a mentor who helped turn her desire into reality. Embarking on an adventure that most only fantasize about, she set sail from Santa Barbara, California, as captain of her 40-foot sailboat, Swell, headed south in search of surf, self, and the wonder and learning that lies beyond the unbroken horizon.
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such a disapointment
- De Mikel marchant en 01-21-20
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Swell
- A Sailing Surfer's Voyage of Awakening
- Narrado por: Liz Clark
- Duración: 12 h y 31 m
- Fecha de lanzamiento: 04-02-19
- Idioma: Inglés
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Captain Liz Clark spent her youth dreaming of traveling the world by sailboat and surfing remote waves. When she was 22, she met a mentor who helped turn her desire into reality....
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Cocaine + Surfing
- A Sordid History of Surfing's Greatest Love Affair
- De: Chas Smith
- Narrado por: Tom Pile
- Duración: 7 h y 19 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
It is likely not terribly surprising that surfers like to party. The 1960-'70s image, bolstered by Tom Wolfe and Big Wednesday, was one of mild outlaws. Tanned boys who refused to grow up, spending their days drinking beer and smoking joints on the beach in between mindless hours in the water. As the surf brands accidentally morphed into a multimillion- then multibillion-dollar industry beginning in the 1980s, however, the derelict portrait began to harm business.
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Narrator is a joke caricature of what the public t
- De Kyle Douglas en 01-13-19
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Cocaine + Surfing
- A Sordid History of Surfing's Greatest Love Affair
- Narrado por: Tom Pile
- Duración: 7 h y 19 m
- Fecha de lanzamiento: 06-12-18
- Idioma: Inglés
- It is likely not terribly surprising that surfers like to party. The 1960-'70s image, bolstered by Tom Wolfe and Big Wednesday, was one of mild outlaws....
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Downward Facing Doug
- De: Don Winslow
- Narrado por: Ed Harris
- Duración: 1 h y 8 m
- Grabación Original
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General
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Narración:
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Historia
One September morning, Doug accidentally runs right into another surfer on the beach. There are rules about these things. The other guy should call Doug a jerk, Doug should say, "my bad", and they should both paddle back out and move on. Problem is, the other surfer doesn't want to move on. He wants to fight. And for once in his life, Doug wants to fight back.
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It’s always the quiet ones
- De 🔥 Phx17 🔥 en 07-21-24
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Downward Facing Doug
- Narrado por: Ed Harris
- Duración: 1 h y 8 m
- Fecha de lanzamiento: 07-11-24
- Idioma: Inglés
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One September morning, Doug accidentally runs right into another surfer on the beach. There are rules about these things. The other guy should call Doug a jerk, Doug should say, "my bad", and they should both paddle back out and move on. Problem is, the other surfer doesn't want to move on.
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A Brief History of Surfing
- De: Matt Warshaw
- Narrado por: James Patrick Cronin
- Duración: 3 h y 9 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Matt Warshaw knows more about surfing than any other person on the planet, as evidenced by The History of Surfing, Warshaw's definitive take on the sport. Now he has honed that book into an abridged and excerpted edition for surfers everywhere. Each spread features a micro essay alongside an image capturing a slice of surf history, from Kelly Slater and the invention of the thruster to shark attacks and localism. A Brief History of Surfing deftly defines surf culture in an entertaining and irresistible volume with wide appeal.
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Mixed Feelings
- De Doug en 09-24-21
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A Brief History of Surfing
- Narrado por: James Patrick Cronin
- Duración: 3 h y 9 m
- Fecha de lanzamiento: 01-24-17
- Idioma: Inglés
- Matt Warshaw knows more about surfing than any other person on the planet, as evidenced by The History of Surfing, Warshaw's definitive take on the sport....
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Against the Water
- A Surfing Champion's Inspirational Journey to Olympic Glory
- De: Owen Wright
- Narrado por: Barton Welch
- Duración: 8 h y 20 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
On the morning of 10 December 2015, Owen Wright entered the water at Pipeline, Hawaii, determined to become a world champion. But after being pounded by a set of monstrous waves, he ended up fighting for life and facing extensive brain trauma. In this inspirational memoir, Wright chronicles the events leading up to that fateful day, as well as the months and years that followed as he battled to regain basic functioning, and eventually the capacity to compete again at the apex of surfing.
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Truly excellent - exceed expectations and some.
- De TuJaded en 10-24-23
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Against the Water
- A Surfing Champion's Inspirational Journey to Olympic Glory
- Narrado por: Barton Welch
- Duración: 8 h y 20 m
- Fecha de lanzamiento: 08-01-23
- Idioma: Inglés
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On the morning of 10 December 2015, Owen Wright entered the water at Pipeline, Hawaii, determined to become a world champion. But after being pounded by a set of monstrous waves, he ended up fighting for life and facing extensive brain trauma....
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Making Mavericks
- The Memoir of a Surfing Legend
- De: Frosty Hesson, Ian Spiegelman
- Narrado por: Gary Dikeos
- Duración: 7 h y 45 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
When Richard “Frosty” Hesson was first approached by a young Jay Moriarty in 1990, the skinny kid with a sparkle in his eye only wanted one thing from the icon: His help in becoming a better surfer. Hesson, one of the first to conquer the huge waves off northern California known as Mavericks, recognized that the kid “had a vision.” Jay quickly demonstrated a resolve that reminded Frosty of his younger self, pursuing his goal with a seriousness far beyond his years. His attitude and work ethic earned Frosty’s respect and, eventually, his friendship.
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Worst audiobook I’ve listened to - narrated by a pre-pubescent teenage robot
- De Nick en 04-26-18
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Making Mavericks
- The Memoir of a Surfing Legend
- Narrado por: Gary Dikeos
- Duración: 7 h y 45 m
- Fecha de lanzamiento: 04-22-14
- Idioma: Inglés
- Affecting and poignant, Making Mavericks is a celebration of Hesson’s determination to live with joy and purpose, and his desire to help others do the same....
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The Rip Curl Story
- De: Tim Baker
- Narrado por: Jesse Lawrence
- Duración: 13 h y 15 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
The Rip Curl Story is the remarkable tale of two young surfers who pursued an audacious dream to make a living in pursuit of the ultimate ride. The brand they built, Rip Curl, not only satisfied their own surf- and wanderlust but also inspired countless others, both fuelling and riding the wave of the global youth revolution of the late '60s. Rip Curl's mantra became 'the Search' - the chasing of new waves on distant shores - as they embraced new thrills such as skiing, snowboarding and windsurfing and aimed always to make better equipment to elevate the experience.
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The Rip Curl Story
- Narrado por: Jesse Lawrence
- Duración: 13 h y 15 m
- Fecha de lanzamiento: 04-02-19
- Idioma: Inglés
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Best-selling surf writer Tim Baker tells this implausible story in an irresistible series of ripping yarns, offering rich life lessons, a maverick business primer and a wild ride of adventure, good times and outlandish ambitions spectacularly realised....
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Caught Inside
- A Surfer’s Year on the California Coast
- De: Daniel Duane
- Narrado por: James Patrick Cronin
- Duración: 8 h y 25 m
- Versión completa
-
General
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Narración:
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Historia
A wondrous, uproarious, and surprisingly informative account of a year spend surfing, Caught Inside marks the arrival of an exuberant new voice of the outdoors. This remarkable narrative of Daniel Duane’s life on the water is enhanced by good-humored explanations of the physics of wave dynamics, the intricate art of surfboard design, and lyrical, sharp-eyed descriptions of the flora and fauna of the Pacific wilderness.
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The Surfer Memoir that Changed Everything
- De Susie en 11-28-12
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Caught Inside
- A Surfer’s Year on the California Coast
- Narrado por: James Patrick Cronin
- Duración: 8 h y 25 m
- Fecha de lanzamiento: 10-19-12
- Idioma: Inglés
- A wondrous, uproarious, and surprisingly informative account of a year spend surfing, Caught Inside marks the arrival of an exuberant new voice of the outdoors....
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Nat's Nat and That's That: A Surfing Legend
- De: Nat Young
- Narrado por: Paul Agar
- Duración: 16 h y 27 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Surfers and surfing aficionados worldwide will be enthralled with this fascinating autobiography of Nat Young, arguably one of the world's best surfers and a pioneer of the 'shortboard' style. With short stories, anecdotes and unbelievable adventures with some of surfing's most colourful and well known characters, Nat Young recounts his life from Australia to Hawaii to the Pacific Coast of America and beyond. This audiobook is a must-listen for any surfer!
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more than you ever want to know
- De Louanne Cheshire en 03-13-20
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Nat's Nat and That's That: A Surfing Legend
- Narrado por: Paul Agar
- Duración: 16 h y 27 m
- Fecha de lanzamiento: 12-03-18
- Idioma: Inglés
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Surfers and surfing aficionados worldwide will be enthralled with this fascinating autobiography of Nat Young, arguably one of the world's best surfers and a pioneer of the 'shortboard' style....
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Waterman
- The Life and Times of Duke Kahanamoku
- De: David Davis
- Narrado por: Aaron Killian
- Duración: 11 h y 13 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Waterman is the first comprehensive biography of Duke Kahanamoku (1890-1968): swimmer, surfer, Olympic gold medalist, Hawaiian icon, waterman.
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Outstanding
- De Chris en 10-07-18
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Waterman
- The Life and Times of Duke Kahanamoku
- Narrado por: Aaron Killian
- Duración: 11 h y 13 m
- Fecha de lanzamiento: 08-29-17
- Idioma: Inglés
- Waterman is the first comprehensive biography of Duke Kahanamoku....
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Just Add Water
- A Surfing Savant's Journey With Asperger's
- De: Clay Marzo, Robert Yehling
- Narrado por: Shaun Grindell
- Duración: 10 h y 27 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
Clay Marzo has an almost preternatural gift with a surfboard. From his first moments underwater (he learned to swim at two months old) to his first ventures atop his father's surfboard as a toddler, it was obvious that Marzo's single-minded focus on all things surfing was unique. But not until late in his teens, when this surfing phenom was diagnosed with Asperger's syndrome, did the deeper reasons for his obsession - and his astonishing gift for surfing - become clear
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Just Add Water
- A Surfing Savant's Journey With Asperger's
- Narrado por: Shaun Grindell
- Duración: 10 h y 27 m
- Fecha de lanzamiento: 07-23-15
- Idioma: Inglés
- Clay Marzo has an almost preternatural gift with a surfboard....
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100 FOOT WAVE the Greatest Surfing Story ever told
- DEVIL'S GARDEN the Holy Grail of Big Wave Surfing
- De: The Willis Brothers, Milton Willis, Michael Willis
- Narrado por: Virtual Voice
- Duración: 3 h y 20 m
- Versión completa
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General
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Narración:
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Historia
An exciting and entertaining new book, 100 Foot Wave: Kingdom of Hawaii, has recently been made available, enabling all surfing fanatics and landlubbers alike to climb into the psyche of death-defying giant wave riders and their relentless ambition to surf the largest waves Earth’s oceans can spawn. Authored by twin brothers Milton and Michael Willis, themselves balls-to-the-wall giant wave riders, 100 Foot Wave: Kingdom of Hawaii, delves deep into what drives men to risk their lives for the thrill of surfing perhaps the largest waves ever attempted. Chapter by thrilling chapter, the ...
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The time I’ll never get back.
- De William Langley en 03-11-25
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100 FOOT WAVE the Greatest Surfing Story ever told
- DEVIL'S GARDEN the Holy Grail of Big Wave Surfing
- Narrado por: Virtual Voice
- Duración: 3 h y 20 m
- Fecha de lanzamiento: 06-07-24
- Idioma: Inglés
- An exciting and entertaining new book, 100 Foot Wave: Kingdom of Hawaii, has recently been made available, enabling all surfing fanatics and ...
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