• Wall Street Titan - Die Sucht des Titanen [Wall Street Titan - The Titan's Addiction]

  • Der Börsenhai 2 The Stock Exchange Shark, Book 2
  • By: Anna Zaires, Dima Zales
  • Narrated by: Lisa Stark, Sven Macht
  • Length: 8 hrs and 31 mins

Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Wall Street Titan - Die Sucht des Titanen [Wall Street Titan - The Titan's Addiction]  By  cover art

Wall Street Titan - Die Sucht des Titanen [Wall Street Titan - The Titan's Addiction]

By: Anna Zaires, Dima Zales
Narrated by: Lisa Stark, Sven Macht
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $19.95

Buy for $19.95

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

DER KOCHEND HEISSE, HERZERWÄRMENDE ABSCHLUSS ZUM WALL STREET TITAN - DER BÖRSENHAI

Ein entschlossener Milliardär...

Der Hedge-Fonds-Titan Marcus Carelli weiß, wie er bekommt, was er will, und er wollte noch nie etwas so sehr wie Emma. Der katzenliebende Rotschopf mag aus seinem Leben verschwunden sein, aber er wird sie nicht gehen lassen.

Eine vorsichtige Katzenlady...

Der in einer Buchhandlung angestellten Emma Walsh wurde einmal von dem rücksichtslosen Milliardär das Herz gebrochen, und sie wird es nicht vergessen. Marcus kann ihr nachjagen, wie er will, aber sie zurückzugewinnen ist eine andere Geschichte.

Ein Queen-Size-Bett...

Alles ist in der Liebe und dem Krieg erlaubt, und das neue Schlachtfeld ist ein Gästezimmer mit einem Einzelbett. Der Gewinner bekommt die Beute...lasst die Spiele beginnen.

Please note: This audiobook is in German.

©2020 Anna Zaires (P)2020 Anna Zaires

What listeners say about Wall Street Titan - Die Sucht des Titanen [Wall Street Titan - The Titan's Addiction]

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.