Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Verliebt in den CEO  By  cover art

Verliebt in den CEO

By: Katrin Emilia Buck
Narrated by: Marlen Ulonska
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $12.79

Buy for $12.79

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Mein neuer Boss treibt mich in den Wahnsinn.

Colton West ist der CEO von Texas West Oil. Mit seinen eisblauen Augen, dem dunklen Haar und dem hochgewachsenen, in Designeranzüge gehüllten Körper ist er verdammt attraktiv... wäre er nicht derart unterkühlt.

Er kennt nicht einmal meinen Namen, dabei bin ich seine persönliche Assistentin! Aber das ist mir im Grunde egal – ich bin sowieso nur solange hier, bis ich meinen Doktoratsplatz sicher habe.

Alles ändert sich, als der Eisklotz eines Abends vor mir steht und meine Hilfe benötigt. Mit seiner kleinen, süßen Tochter.

Meinem Boss zu widerstehen war nie ein Problem, aber ihm als Single Dad?

©2022 Katrin Emilia Buck (P)2022 Miss Motte AUDIO

What listeners say about Verliebt in den CEO

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.