Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Wenn wir uns versöhnen  By  cover art

Wenn wir uns versöhnen

By: Verena Kast
Narrated by: Verena Kast
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $12.79

Buy for $12.79

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Was heißt es, zu verzeihen und sich zu versöhnen? Wie kann es gelingen? Warum ist es so schwierig? Wann kann es falsch sein? Wenn uns Verzeihen und Versöhnung auch manchmal als langwierige Prozesse erscheinen, so können sie uns doch zu größerer Freiheit führen. Sie helfen uns, die Vergangenheit loszulassen. Im Leben hadern wir oft mit uns selbst oder mit Menschen, die uns geschadet haben. "Versöhnt sein mit anderen, mit sich selbst und mit dem Schicksal gibt ein Mehr an Lebensqualität." (Verena Kast) Dazu will dieses Hörbuch beitragen.
(c) 2008 Kreuz Verlag in der Verlagsgruppe Dornier GmbH

What listeners say about Wenn wir uns versöhnen

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.