Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Das kleine Buch vom guten Leben  By  cover art

Das kleine Buch vom guten Leben

By: Anselm Grün
Narrated by: Nadja Schulz-Berlinhoff, Markus Hoffmann
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $5.15

Buy for $5.15

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Überraschend und inspirierend! Das kleine Buch der großen Lebensfragen: Lebe ich eigentlich richtig? Wofür hetze ich mich ab? Wer will ich wirklich sein?

Anselm Grün gibt "Ratschläge des Herzens": Sich im alltäglichen Handeln tiefer verankern, seine Beziehungen gut gestalten, das eigene Maß finden - und dann aus einem weiten Herz leben. Das macht glücklich und zufrieden.

©2007 Verlag Herder (P)2011 Lindhardt og Ringhof

What listeners say about Das kleine Buch vom guten Leben

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.