Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Sei nicht gut - sei wahrhaftig  By  cover art

Sei nicht gut - sei wahrhaftig

By: Robert Betz
Narrated by: Robert Betz
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $9.80

Buy for $9.80

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Wir werden seit Kindheit an erzogen zu einer großen Lüge, die heißt: Sei gut, anständig, lieb, brav und fleßig, aber sei nicht böse. Alle anderen Aspekte, die auch in uns sind, das Wilde, Freche, Rebellierende, Wütende wird von anderen und dann auch von uns selbst verurteilt und in den Schatten unseres Bewusstseins verdrängt. Dieses Gut-Sein-Wollen hat wie kein anderes Denken das sog. Böse in der Welt und im Menschen genährt und hierdurch viel Leid in unser Leben gebracht. Der Vortrag macht Mut, seine ganz eigene Wahrheit zu leben und zu erkennen, dass das nicht geliebte und verdrängte "Böse" in uns erst das Leid in der Welt erschafft.
(c)+(p) 2009 Robert Betz

What listeners say about Sei nicht gut - sei wahrhaftig

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.