• Das Geheimnis der Seelenschiffe 6

  • Die Drachenkönigin 2
  • By: Robin Hobb
  • Narrated by: Matthias Lühn
  • Length: 19 hrs and 51 mins

Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Das Geheimnis der Seelenschiffe 6  By  cover art

Das Geheimnis der Seelenschiffe 6

By: Robin Hobb
Narrated by: Matthias Lühn
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $25.00

Buy for $25.00

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Nur die Drachenkönigin Tintaglia - die letzte Überlebende des Drachengeschlechts - konnte die von Feinden umringte Händlerstadt der lebendigen Zauberschiffe noch retten. Doch die Menschen und die Zauberschiffe sind verantwortlich für das Aussterben ihrer stolzen Rasse. Tintaglia will also eine Gegenleistung und Viviace kann dabei behilflich sein.

©2008 Blanvalet. Übersetzung von Wolfgang Thon (P)2017 Ronin Hörverlag

What listeners say about Das Geheimnis der Seelenschiffe 6

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.