Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Gefangener des Unsichtbaren  By  cover art

Gefangener des Unsichtbaren

By: Dan Shocker
Narrated by: Karin Schulz-Vorbach, David Nathan, Jaron Löwenberg
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $6.99

Buy for $6.99

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

John White nagte an seiner Unterlippe. Was konnte er tun? Musste er sein Schicksal wirklich tatenlos hinnehmen? Der genossene Whisky stärkte seinen Mut, die Dinge nicht einfach hinzunehmen, sondern sich gegen das Unausgesprochene, das Unheimliche zur Wehr zu setzen, das wie eine Naturgewalt in sein Leben gebrochen war. Doch es nützte alles nichts und der Crowden-Fluch holte ihn ein! Und dann verschwindet auch noch Klaus Thormann alias X-RAY 5. Kann Larry Brent das Rätsel lösen?
©2014 Grasmück Verlag (P)2014 R&B Company

What listeners say about Gefangener des Unsichtbaren

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.