Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Roboute Guilliman - Der letzte Schlachtenkönig  By  cover art

Roboute Guilliman - Der letzte Schlachtenkönig

By: David Annandale
Narrated by: Matthias Christian Rehrl
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $17.19

Buy for $17.19

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Lange vor der Ankunft des Imperiums herrschte Roboute Guilliman, der letzte Schlachtenkönig von Macragge, über das Reich Ultramar. Nachdem er von seinem wahren Erbe als Sohn des Imperators der Menschheit erfahren hat, strebt er weiterhin danach, sein Herrschaftsgebiet so effizient und großmütig wie zuvor auszuweiten. Als die Welt Thoas von den Orks bedroht wird, muss Guilliman sein Vorgehen mit Bedacht wählen – sonst könnte sein Traum von einer strahlenden Zukunft für immer verloren sein.

©2016 Copyright Games Workshop Limited (P)2022 Eins A Medien GmbH

What listeners say about Roboute Guilliman - Der letzte Schlachtenkönig

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.