Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
König Artus und die Ritter der Tafelrunde  By  cover art

König Artus und die Ritter der Tafelrunde

By: Katharina Neuschaefer
Narrated by: Romanus Fuhrmann
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $11.17

Buy for $11.17

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Artus war ein Junge, wie es in England viele Jungen gab. Er war groß, blond und dünn, und er träumte davon, ein Ritter zu sein. Dass er einmal der größte König von ganz England werden würde, das ahnte er nicht - bis er das Schwert aus dem Stein vor der St. Pauls-Kirche zog...

Spannend und kindgerecht erzählt Katharina Neuschaefer die Geschichte von König Artus, vom weißen Ritter Sir Lancelot, dem großen Zauberer Merlin, der durchtriebenen Morgain le Fay und dem heiligen Gral.
©2017 ellermann im Dressler Verlag GmbH, Hamburg (P)2017 Aktive Musik Verlagsgesellschaft mbH, Dortmund

What listeners say about König Artus und die Ritter der Tafelrunde

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.