Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Die große Wörterfabrik  By  cover art

Die große Wörterfabrik

By: Agnès de Lestrade
Narrated by: Ulrich Noethen, Samuel Namazi
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $6.22

Buy for $6.22

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Es gibt ein Land, in dem die Menschen fast gar nicht reden. In diesem sonderbaren Land muss man die Wörter kaufen und sie schlucken, um sie aussprechen zu können.

Der kleine Paul braucht dringend Wörter, um der hübschen Marie sein Herz zu öffnen. Aber wie soll er das machen? Denn für all das, was er ihr gerne sagen würde, bräuchte er ein Vermögen...

Ulrich Noethen entführt uns mit seiner warmen Erzählstimme in das Land der Wörterfabrik, in dem ein Junge die schönste Liebeserklärung der Welt ausspricht - und damit die Liebe siegen lässt.
©2016 Headroom (P)2016 headroom in der United Soft Media Verlag GmbH

What listeners say about Die große Wörterfabrik

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.