Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Die Geschichte vom kleinen Löwen  By  cover art

Die Geschichte vom kleinen Löwen

By: Natalie Faina
Narrated by: Christine Kahlau, Patrick Römer
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $2.91

Buy for $2.91

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

"Die Geschichte vom kleinen Löwen" erzählt davon, wie schwer es manchmal sein kann, groß zu werden...

Ein kleiner Löwe fühlt sich von den Seinen missverstanden und reißt aus der Heimat aus, um einen Ort zu finden, wo er sich mehr zu Hause fühlt. Er trifft unterwegs andere Tiere wie Elefanten, Affen und eine Hyäne. Er schließt sich den Tieren an, immer in der Hoffnung, bei ihnen seinen Platz zu finden, wo er sich endlich heimisch fühlt. Schließlich merkt er, daß er egal, wo er sich gerade aufhält, immer doch er selbst bleibt: nämlich ein Löwe. Darüber ist er am Ende sehr froh.
©2016 Christine Kahlau (P)2016 UNISONO-RECORDS

More from the same

What listeners say about Die Geschichte vom kleinen Löwen

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.