Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
"Hat die Mutti heute frei?"  By  cover art

"Hat die Mutti heute frei?"

By: Felix Schenk, Martin Kulik
Narrated by: Torben Sterner
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $16.00

Buy for $16.00

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Papas, werdet aktiv! Aber wie wird man eigentlich ein guter Papa?

Wir alle wollen nur das Beste für unsere Kinder, Felix Schenk ist als Kind einer alleinerziehenden Mutter aufgewachsen, während sein Vater abwesend war. Weil ihm selbst die Blaupause für gute Vaterschaft fehlte, begann er eine Reise zu sich selbst, um der beste Papa und Partner zu werden, der er sein kann. In seinem witzigen und berührenden Buch legt er nicht nur schonungslos offen, warum wir von echter partnerschaftlicher Gleichberechtigung noch weit entfernt sind, sondern hinterfragt auch traditionelle Rollenbilder und zeigt, warum wir unsere Vorstellungen von Männlichkeit radikal überdenken sollten.

©2023 Felix Schenk (P)2023 Gräfe und Unzer GmbH

What listeners say about "Hat die Mutti heute frei?"

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.