Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Flaming Clouds - Der Himmel in deinen Farben  By  cover art

Flaming Clouds - Der Himmel in deinen Farben

By: Gabriella Santos de Lima
Narrated by: Carolin Sophie Göbel
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $17.73

Buy for $17.73

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Die Weite des Himmels, leuchtend rote Wolken und das Funkeln von tausend Sternen.

Flugbegleiterin Olivia Green hatte nie vor, sich zu verlieben – schon gar nicht in den attraktiven, grüblerischen Nick Saint James. Der frisch ausgebildete Pilot scheint genau wie seine arroganten Kollegen aus dem Cockpit zu sein. Doch je näher die beiden sich kommen, desto deutlicher kann Olivia den Menschen sehen, der Nick wirklich ist: ein verlorener Künstler, der seinen größten Traum aufgeben musste. Mit jedem Blick aus seinen mehrfarbigen Augen bringt er ihre Gefühle aufs Neue durcheinander. Und Olivia muss sich fragen, ob sie ihr Herz wirklich in seine Künstlerhände legen möchte...

©2021 Piper Verlag GmbH, München (P)2021 Audio Verlag München

What listeners say about Flaming Clouds - Der Himmel in deinen Farben

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.