Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Die Schatzinsel  By  cover art

Die Schatzinsel

By: Robert Louis Stevenson
Narrated by: Gordon Piedesack, Michael Krüger, Martin Schäfer
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $8.90

Buy for $8.90

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Meine Begleiter auf jener denkwürdigen Reise haben mich gebeten, die Geschichte der Schatzinsel von Anfang bis zum Ende nieder zu schreiben und nur die geographische Lage der Insel, auf der sich noch immer unermessliche Schätze befinden, zu verschweigen. ich ergreife daher die Feder und beginne in der Zeit, als mein Vater gerade verstorben war und meine Mutter den "Admiral Benbow" übernahm. Als der sonnenverbrannte, alte Seemann mit der Säbelnarbe unterm linken Auge sein Quartier unter unserem Dach aufschlug.
©2011 WinterZeit (P)2011 WinterZeit

What listeners say about Die Schatzinsel

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.