Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Die Jungs und ich  By  cover art

Die Jungs und ich

By: Ilona Einwohlt
Narrated by: Maren Rainer, Tinka Kleffner
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $9.45

Buy for $9.45

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Was ICH an Jungs gut finde: wenn sie ehrlich, verantwortlich und zuverlässig sind, wenn sie sich für eine Sache engagieren und spontan zu ihrer Meinung stehen, wenn sie ihre Gefühle zeigen und über sich reden können; ich mag, wenn sie gut riechen und gepflegt sind. So wie Yannis. Der zudem noch supersüß aussieht (findet leider auch Julia). Nur: Weshalb tut er oft so obercool? Wieso habe ich manchmal den Eindruck, er spricht lieber mit seinem Computer als mit mir? Warum lässt er zu, dass sich seine Mutter dauernd in alles einmischt? Warum will er immer, immer, immer der Beste sein? Und warum kann er mir nicht einfach EINFACH mal sagen, DASS ER MICH LIEB HAT? Versteh einer die Jungs!
©2010 Arena Verlag (P)2013 Arena Verlag

What listeners say about Die Jungs und ich

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.