Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Die Geschichte vom kleinen Löwen der König werden wollte  By  cover art

Die Geschichte vom kleinen Löwen der König werden wollte

By: Thomas Tippner
Narrated by: Matthias Ernst Holzmann
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $3.90

Buy for $3.90

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Samson, das Löwenjunge, wird das Opfer einer finsteren Intrige seines Onkels Brutus. Jahrelang plagen den jungen Löwen Gewissensbisse. Immer wieder stellt er sich die Frage, ob er sein Schicksal in andere Richtungen hätte lenken können. Alles Grübeln bringt ihm nichts. Er muss seiner Vergangenheit in die Augen blicken, um seine Zukunft selbst bestimmen zu können. So machte er sich mit Freunden auf, um seinen Onkel die Stirn zu bieten. Es geht um die Ehre. Darum, wer der wahre König der Löwen ist.
©2017 ZYX Music (P)2017 ZYX Music

What listeners say about Die Geschichte vom kleinen Löwen der König werden wollte

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.