Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Die Drachensaat  By  cover art

Die Drachensaat

By: Jason Dark
Narrated by: Frank Glaubrecht, Joachim Kerzel, Silke Haupt, Eberhard Prüter
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $5.62

Buy for $5.62

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Der Pfeil lag bereits auf der Sehne, und ich, John Sinclair, war dazu verdammt darauf zu warten, daß er meine Lunge zerfetzen würde. Für einen Augenblick wollte ich meinem Schicksal vorgreifen. Eine leichte Bewegung nach vorne, und ich wäre in die endlose Tiefe gestürzt. Doch dafür war es schon zu spät. Der Ritter hatte mich anvisiert - und zog unbarmherzig den Abzug durch!

Teil 2 des Zweiteilers. Hören Sie auch den ersten Teil "Die grausamen Ritter (John Sinclair 29)".
©2004 Lübbe Audio, Verlagsgruppe Lübbe GmbH Co. KG, Bergisch Gladbach / WortArt, Köln (P)2004 Lübbe Audio, Verlagsgruppe Lübbe GmbH Co. KG, Bergisch Gladbach / WortArt, Köln

What listeners say about Die Drachensaat

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.