Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Der magische Schrumpfkopf  By  cover art

Der magische Schrumpfkopf

By: Earl Warren
Narrated by: Claus Wilcke, Peter Niemeyer, Helmut Winkelmann, Nicole Engeln, Nikolas Käfig
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $5.62

Buy for $5.62

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Frederik Lord, ein Industrieller mit besonderer Vorliebe für exklusive Antiquitäten, ist auf der Suche nach einem ausgefallenen Sammlerstück. In einem kleinen Geschäft stößt er auf einen magischen Schrumpfkopf, dem nachgesagt wird, dass er seinem Besitzer drei Wünsche erfüllt. Lord glaubt nicht daran aber erwirbt den Schädel. Erst als er - nur zum Spaß - einen Wunsch äußert, merkt er, dass mehr hinter der Sache steckt, als angenommen. Doch da ist es bereits zu spät und er kann die Mächte, die er heraufbeschworen hat, nicht mehr stoppen. Ein Strudel teuflischer Ereignisse bricht über ihn herein und droht sein Leben zu zerstören.

Hörspiel nach einem Roman von Earl Warren.
©2010 Earl Warren (P)2010 Romantruhe-Audio

What listeners say about Der magische Schrumpfkopf

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.