Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Der Teufelsfuß  By  cover art

Der Teufelsfuß

By: Arthur Conan Doyle
Narrated by: Christian Rode,Peter Groeger,Andreas von der Meden
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $5.84

Buy for $5.84

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Der zwangsverordnete Urlaub im tristen Cornwall nimmt für Sherlock Holmes und seinen Freund Dr. Watson eine unerwartete Wendung - Mr. Tregennis bittet den Meisterdetektiv, die entsetzlichen Dinge aufzuklären, die sich ihm an jenem Morgen im Hause seiner Geschwister boten: Die beiden Brüder hatten über Nacht den Verstand und seine Schwester ihr Leben verloren. Und rätselhafterweise saßen alle drei noch genauso am Tisch, wie er sie am Vorabend verlassen hatte. Nichts deutete darauf hin, was sich in der vergangenen Nacht dort abgespielt haben könnte. Holmes nimmt die Herausforderung dieses neuen Falles an - ohne zu wissen, dass sie ihn sehr nah an den Rand des Todes bringen wird...

Die Sprecher in diesem Hörbuch: Sherlock Holmes: Christian Rode
Dr. Watson: Peter Groeger
Tregennis: Andreas von der Meden
Vikar: Volker Bogdan
Owen Tregennis: Peter Buchholz
Brenda Tregennis: Tina Eschmann
George Tregennis: Michael Harck
Dr. Richards: Edgar Bessen
Mrs. Porter: Karin Eckhold
Dr. Leon Sterndale: Kai-Henrik Möller
(c)+(p) 2009 Verlagsgruppe Hermann

What listeners say about Der Teufelsfuß

Average customer ratings
Overall
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Stars
    1
  • 4 Stars
    1
  • 3 Stars
    0
  • 2 Stars
    0
  • 1 Stars
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Stars
    2
  • 4 Stars
    0
  • 3 Stars
    0
  • 2 Stars
    0
  • 1 Stars
    0
Story
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Stars
    1
  • 4 Stars
    1
  • 3 Stars
    0
  • 2 Stars
    0
  • 1 Stars
    0

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.