Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Der Hammer der Götter  By  cover art

Der Hammer der Götter

By: Wolfgang Hohlbein
Narrated by: Peter Lontzek
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $4.43

Buy for $4.43

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Eine Flotte auf dem Weg ins Nichts. Tausend zu allem entschlossene Krieger. Ein Sturm, der das Meer aufpeitscht. Ein tödliches Geheimnis. Und ein Mann, der angetreten ist, es zu lösen. In den Augen seiner Männer ist er Thor, der Gott. In seinen eigenen ist er ein verzweifelt Suchender. Der Bezwinger, der einst bezwungen wurde und nun alles zu verlieren droht: Seine Schiffe, seine Krieger, seine Freunde, sein Leben. Nur was, wenn es nichts zu gewinnen gibt?

"Der Hammer der Götter" erzählt die Vorgeschichte zu Wolfgang Hohlbeins großem Roman "Thor".
©2016 Bastei Lübbe (P)2016 Lübbe Audio

What listeners say about Der Hammer der Götter

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.