Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Antonio Vivaldi - Der rote Priester  By  cover art

Antonio Vivaldi - Der rote Priester

By: Katharina Neuschaefer
Narrated by: Laura Maire, Christoph Luser, Anna Silvia Lilienfeld
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $7.00

Buy for $7.00

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Venedig 1703: Im städtischen Waisenhaus für Mädchen herrscht Aufregung. Ein neuer Lehrer übernimmt den Unterricht. Er ist Priester, er ist rothaarig und er ist ganz anders als alle anderen vor ihm. Denn er ist ein Genie, er ist: Antonio Vivaldi. Von nun an ändert sich alles im Ospedale della Pietà. Aus einem Haufen kichernder Teenager werden Bühnenstars, das Essen wird besser und die ganze Welt scheint sich plötzlich für das schmuddelige Waisenhaus und seinen "roten Priester" zu interessieren. Auch Chiara und ihre Freundin Francesca tun alles, um dem großen Antonio Vivaldi zu gefallen. Aber leider gibt es da ja noch die ebenso hübsche wie begabte Anna Maria und dann passiert auch noch ein Mord...
©2009 Igel Records (P)2009 Igel Records

What listeners say about Antonio Vivaldi - Der rote Priester

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.