Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Alles was ich in dir sehe  By  cover art

Alles was ich in dir sehe

By: Kyra Groh
Narrated by: Carolin Sophie Göbel
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $12.79

Buy for $12.79

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

  • Abitur
  • Luxustrip nach Portugal
  • Mit einem unverschämt (gut aussehenden) Typen am Flughafen zusammenstoßen

Luxusurlaub in Portugal - das perfekte Geschenk zum Abi. Nicht für Anna. Doch da sie ihre eigenen Wünsche immer zurückstellt, findet sie sich kurzerhand an der Algarve wieder. Zwischen Models und Fotografen trifft sie auf Helena, die sie zu ihrer Hundefarm mitnimmt. Dass Anna dort ausgerechnet auf den Typen trifft, der letzte Nacht ihren strahlenden Ritter spielen wollte - als ob sie den bräuchte! -, muss ein schlechter Scherz sein. Obwohl er sich schon verdammt süß um die verstoßenen Hunde kümmert... Aber nein, Fynn ist überhaupt nicht Annas Typ. Oder vielleicht doch?

©2022 Lübbe Audio (P)2022 Lübbe Audio

What listeners say about Alles was ich in dir sehe

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.