Els viatgers de la Gran Anaconda Podcast Por Catalunya Ràdio arte de portada

Els viatgers de la Gran Anaconda

Els viatgers de la Gran Anaconda

De: Catalunya Ràdio
Escúchala gratis

Obtén 3 meses por US$0.99 al mes + $20 crédito Audible

Toni Arbonès ens fa mirar el món amb les orelles! Les dels viatgers amb qui compartim el gran ventre-canoa de l'Anaconda. Si tu ets un d'ells, si t'agrada viatjar i explicar la teva experiència pel món, confirma el teu bitllet amb destinació "Els viatgers de la Gran Anaconda"! Sortim ja!Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA Ciencias Sociales
Episodios
  • Observant el món amb les orelles. "Els viatgers de la Gran Anaconda": darrer viatge
    Jul 6 2024
    En l'últim viatge d'"Els viatgers de la Gran Anaconda", el món transita per davant nostre mentre l'observem des d'un amagatall, en companyia del doctor Martí Boada, científic ambiental i geògraf, i Jordi Sargatal, ornitòleg. Dos experts mediambientals a qui el coneixement empíric del món i la natura els legitima per fer un diagnòstic del seu estat actual.
    Más Menos
    56 m
  • Purificar-se al Kumano Kodo, al Japó, amb Xavier Moret, periodista i viatger
    Jun 28 2024
    A l'antiguitat, els emperadors del Japó emprenien un llarg pelegrinatge un cop o dos a la vida, convençuts que recórrer el Kumano Kodo els purificava. Encara avui, aquesta és la creença de milers de pelegrins, que any rere any travessen boscos i muntanyes per endinsar-se en aquest univers sagrat. De tot això i més, en parlem amb Xavier Moret, periodista i viatger.
    Más Menos
    54 m
  • El món perdut dels nuba, Kordofan, el viatge improbable, amb Joan Riera, antropòleg
    Jun 22 2024
    Durant dècades, arribar a les muntanyes dels Nuba, al Sudan, era una quimera. Es tractava d'un món indígena tancat, sobretot per als occidentals. L'aïllament els havia convertit en un mite. Després de tres intents fallits, Joan Riera, antropòleg, hi ha pogut entrar i ens ho explica.
    Más Menos
    1 h y 23 m
Todavía no hay opiniones