El búnquer

De: Catalunya Ràdio
  • Resumen

  • En Peyu, Jair Domínguez i Neus Rossell, de dilluns a divendres, a les 9 de la nit, quan ja estan cansats d'haver sigut ciutadans exemplars durant tot el dia, es reuneixen en el seu espai de confiança: una antiga de bodega que han convertit en el seu local clandestí, un lloc gairebé de recés espiritual on poden opinar lliurament de tots els temes que vulguin, sense cap mena de pressió externa.
    Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA
    Más Menos
Episodios
  • Dària Saltikova, l'assassina de servents
    Apr 28 2025
    Programa 5x137, amb Roger Coma. Què hi ha pitjor que una aristòcrata russa milionària? Doncs una aristòcrata russa milionària que estigui malament del terrat. La gran passió de la Dària Saltikova era torturar els seus pobres criats fins a la mort. Els fuetejava, els estirava els cabells i, en última instància, els rebentava el cap a cops de bastó. A més a més, això passava al segle XVIII, una època en què a Rússia els servents gairebé no eren considerats ni persones. Així doncs, la nostra amiga podia fer i desfer tant com volia. De tantes bestieses que va fer, es va convertir en una autèntica llegenda negra de l'Europa de l'Est.
    Más Menos
    48 m
  • Luis Ríos Losada, el torero paracaigudista
    Apr 24 2025
    Programa 5x136, amb Pemi Fortuny. Tothom dret amb el mocador blanc a la mà! Està a punt d'entrar a la plaça en Luis Ríos, àlies el Pinturero, el primer i únic torero paracaigudista! La mare santa, quin capítol tan emocionant ens espera! Si l'art del toreig ja ens agrada per si sol, imagineu-vos barrejat amb una exhibició de paracaigudisme. No ens cal res més per promocionar el capítol, això es ven sol: un torero paracaigudista que entrava a la plaça llançant-se des d'una avioneta. Au, gaudiu-lo!
    Más Menos
    48 m
  • Aleksei Pàjitnov, el rus que va inventar el Tetris
    Apr 23 2025
    Programa 5x135, amb Pemi Fortuny. Després del drama d'ahir, avui ens toca un capítol amable, sense grans desgràcies ni sacerdotesses assedegades de sang. Ens ha vingut de gust presentar-vos la història de l'Aleksei Pàjitnov, el programador rus que va inventar el joc del Tetris en les seves estones mortes. Ho va fer per passar el temps, per entretenir els seus companys d'oficina. Almenys fins que va veure que el joc era ben addictiu i en podria treure un bon rèdit. És llavors quan la maquinària soviètica es va activar per fotre-li enlaire la patent i quedar-se tots els beneficis. Perdoneu, però en aquest cas hem d'estar un puntet a favor del capitalisme.
    Más Menos
    49 m
adbl_web_global_use_to_activate_webcro768_stickypopup

Lo que los oyentes dicen sobre El búnquer

Calificaciones medias de los clientes

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.