Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Das Blubbern von Glück  By  cover art

Das Blubbern von Glück

By: Barry Jonsberg
Narrated by: Laura Maire
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $9.80

Buy for $9.80

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Ein Hörbuch, das glücklich macht!

Hallo, ich bin Candice Phee, 12 Jahre alt, hundertprozent ehrlich und ein bisschen... anders. Anfang der Sommerferien bekam ich die Aufgabe, einen Aufsatz über mein Leben zu schreiben, in 26 Abschnitten, von A bis Z. Also erzähle ich von meiner großen Mission: Ich will, dass die Welt um mich wieder blubbert vor Glück! So wie früher, bevor meine kleine Schwester starb. Wie ich es schaffe, dass sich der größte Traum meines Freundes Douglas erfüllt, dass mein Vater und mein Onkel sich wieder vertragen und meine Brieffreundin mir nach Jahren zum ersten Mal antwortet, das könnt ihr alles auf diesem Hörbuch hören!
©2013 / 2014 Barry Jonsberg / cbt Verlag. Übersetzung von Ursula Höfke (P)2014 Der Hörverlag
  • Abridged Audiobook

What listeners say about Das Blubbern von Glück

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.