• Ein Geschenk von Bob

  • Ein Wintermärchen mit dem Streuner
  • By: James Bowen
  • Narrated by: Carlos Lobo
  • Length: 3 hrs and 28 mins

Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Ein Geschenk von Bob  By  cover art

Ein Geschenk von Bob

By: James Bowen
Narrated by: Carlos Lobo
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $7.12

Buy for $7.12

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Der Winter 2011 ist ungewöhnlich hart in England. Im Dezember gibt es heftige Blizzards, selbst in London liegt Schnee und es ist bitter kalt - schlechte Voraussetzungen für einen Straßenmusiker! Schon bald wird das Geld knapp. Während die Londoner hektisch und spürbar in Feierstimmung durch die vorweihnachtlich erleuchtete Innenstadt hasten, ringt James um seine Einkünfte, um wenigstens Strom und Gas zu bezahlen. Ganz zu schweigen von Weihnachten, das er eigentlich noch nie mochte. Er ist der Verzweiflung nahe, doch wie so oft wird Bob ihn überraschen.
©2014 Bastei Lübbe (P)2014 Lübbe Audio

What listeners say about Ein Geschenk von Bob

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.