Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Frohe Weihnachten mit Anselm Grün  By  cover art

Frohe Weihnachten mit Anselm Grün

By: Anselm Grün
Narrated by: Frank Stöckle, Andrea Hörnke-Trieß
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $12.03

Buy for $12.03

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

"Gott hat einen Traum vom Menschen. Er wird in Jesus Christus Wirklichkeit. Der Mensch ist Königssohn und Königstochter. Er ist Sohn und Tochter Gottes. Und er ist Heiler und Heilerin. Gott träumt diesen Traum für jeden einzelnen Menschen immer wieder neu.

Unsere Aufgabe wäre, diesen einmaligen Traum Gottes in der Welt sichtbar werden zu lassen. Der Blick auf Jesus Christus, in dem Gottes Traum in unübertreffbarer Weise aufgeleuchtet ist, kann uns helfen, auch in uns das Bild aufscheinen zu lassen, das Gott sich von uns erträumt hat. Dann feiern wir wahrhaft Weihnachten. Dann wird Gott in uns geboren." Anselm Grün.
©2016 Herder (P)2016 Herder

What listeners say about Frohe Weihnachten mit Anselm Grün

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.