Prime logo Prime members: New to Audible?
Get 2 free audiobooks during trial.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Premium Plus auto-renews for $14.95/mo after 30 days. Cancel anytime.
Der Fürst der Prediger - Charles Spurgeon  By  cover art

Der Fürst der Prediger - Charles Spurgeon

By: Christian Timothy George
Narrated by: Daniel Kopp
Try for $0.00

$14.95/month after 30 days. Cancel anytime.

Buy for $12.79

Buy for $12.79

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's summary

Charles Spurgeon war ein einfacher Bauernjunge und wurde später einer der bekanntesten Prediger der Welt. Er mischte sich unter Adlige und Bettler, um seinen Auftrag von Gott, nämlich Menschen das Evangelium zu predigen, auszuführen.

Voller Eifer, mit Liebe und Klarheit predigte er, um die Herzen von Arm und Reich, von Groß und Klein gleichermaßen mit dem Evangelium zu erreichen. Man sagt, dass sogar die Königin kam, um dem »Fürsten der Prediger« zuzuhören.

Aber Charles größte Aufmerksamkeit galt dem König aller Könige, Jesus Christus. – Für Ihn lebte er. Ihm diente er.

Die Geschichte wird Charles Haddon Spurgeon für immer als "Fürsten der Prediger" kennen.

Dieses Hörbuch ist die erste Folge der Hörbuchreihe Glaubensvorbilder für Kinder und Jugendliche.

©2023 Voice of Hope (P)2023 Voice of Hope

What listeners say about Der Fürst der Prediger - Charles Spurgeon

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.